راهنمای خرید تاپ زنانه داعشی‌ها روز خونینی را در عراق گذراندند
loading...

مجله تفریحی سرگرمی تیک و پیک

داعشی‌ها روز خونینی را در عراق گذراندند

ati بازدید : 429 جمعه 06 فروردین 1395 نظرات (0)
داعشی‌ها روز خونینی را در عراق گذراندند
عملیات مختلف در عراق؛
داعشی‌ها روز خونینی را در عراق گذراندند
گروه تروریستی داعش درپی عملیات مختلف ارتش و نیروهای بسیج مردمی روز خونینی را پشت سر گذاشته و ضمن نابودی یگان‌های تاکتیکی در شمال این کشور، تلفات زیادی را متحمل شد.

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز، گروه تروریستی داعش درپی عملیات مختلف ارتش و نیروهای بسیج مردمی روز خونینی را پشت سر گذاشته و ضمن نابودی یگان‌های تاکتیکی در شمال این کشور، تلفات زیادی را متحمل شد.

 

 

در حمله هوایی ارتش عراق به کارگاه موشک سازی این گروه در منطقه الحویجه در شمال غرب استان کرکوک 35 داعشی به هلاکت رسیدند.

 


به نوشته پایگاه خبری السومریه نیوز، کارگاه مزبور در این حمله به شکل کامل نابود شد و 35 کارشناس و مهندس فعال در کارگاه کشته شدند. همچنین سرلشکر اسماعیل المحلاوی فرمانده عملیات استان الانبار از دستگیری ولید خالد حامد تروریست عراقی تحت تعقیب در منطقه الجرایشی در شمال الرمادی خبر داد.

 


در این عملیات ارتش عراق 61 بمب، دو موشک از نوع "جهنم" و کمربند انفجاری را در السجاریه و البورشیه این استان کشف کرد. همچنین چند بمب، خمپاره انداز و موشک های جهنم در زنکوره واقع در شمال غرب الرمادی توسط ارتش کشف و 10 خانه از بمب پاکسازی و 45 بمب منفجر شد.

 

 

سخنگوی نیروهای داوطلب مردمی در محور شمالی عراق نیز گفت جنگنده های ارتش، یگان های تاکتیکی گروه تروریستی داعش را در منطقه تازه درجنوب استان شمالی کرکوک هدف قرار دادند.

 

 

علی الحسينی با بیان اینکه جنگنده های عراقی دیشب با بیش از 6 حمله هوایی به مواضع داعش در منطقه البشیر از توابع " تازه" در 25 کیلومتری جنوب کرکوک تعداد زیادی از عناصر داعشی را کشته و یا زخمی کردن؛ افزود: «دراین حملات یگان های تاکتیکی که تروریست های داعش درحمله به مرکز منطقه " تازه " از آن استفاده می کردند، منهدم شدند.»

 

 

اکثر ساکنان منطقه بشیر از توابع تازه خورماتو درجنوب کرکوک، ترکمن هستند و این منطقه از دهم ژوئن 2014 دراشغال گروه تروریستی داعش قرار دارد. بنا به اعلام منابع امنیتی آگاه، نیروهای مشترک متشکل از ارتش عراق، نیروهای داوطلب مردمی و نیروهای پیشمرگه برای آزادی این منطقه از اشغال داعش تلاش می کنند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟