راهنمای خرید تاپ زنانه دانلود آهنگ رضا بهرام گل عشق با کیفیت عالی 128 و 320 و متن شعر ترانه
loading...

مجله تفریحی سرگرمی تیک و پیک

دانلود آهنگ رضا بهرام گل عشق ترانه و آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی گل عشق از رضا بهرام با دو کیفیت اورجینال 128 و 320 و لینک مستقیم و پر سرعت به همراه تکست و متن آهنگ + پخش آنلاین از سایت تابا موزیک با مجو

ati بازدید : 340 دوشنبه 09 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

دانلود آهنگ رضا بهرام گل عشق

ترانه و آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی گل عشق از رضا بهرام با دو کیفیت اورجینال 128 و 320 و لینک مستقیم و پر سرعت به همراه تکست و متن آهنگ + پخش آنلاین از سایت تابا موزیک

با مجوز رسمی | فلوت: امیرحسین کیانپور | طراح کاور: امیر تصدی | خواننده: رضا بهرام | سبک آهنگ: عاشقانه و شاد | گیتار: فرشید ادهمی | تنظیم و میکس و مسترینگ: معین راهبر | آهنگساز: حامد دهقانی | ترانه سرا: حسین محمودی

دانلود آهنگ گل عشق رضابهرام در ادامه مطلب

دانلود آهنگ رضا بهرام گل عشق

متن آهنگ گل عشق رضا بهرام

در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شدم روانه
گل عشقم را چیدی دانه به دانه چه عاشقانه
آرام آرام آتش به دلم زدی بنشین که چه خوش آمدی رویای من
این تو این جان من شوق چشمان من عاشق ها میکشی زیبای من
در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شدم روانه
گل عشقم را چیدی دانه به دانه چه عاشقانه

دانلود آهنگ رضا بهرام گل عشق

مثل تو دنیا ندیده فصل عشق ما رسیده
رو نمایان کردی و یک شهر دستش را بریده
کفرمو دینم تو هستی هر چه میبینم تو هستی
بیستون ها میکنم چون که شیرینم تو هستی
در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شدم روانه
گل عشقم را چیدی دانه به دانه چه عاشقانه
من تو را راحت نیاوردم به دست ای جان
بعد عمری بر دلت مهرم نشست ای جان
جز تو در قلبم دگر عشقی ندارم نه غم شود پیدا مگر من میگذارم نه
آرام آرام آتش به دلم زدی بنشین که چه خوش آمدی رویای من
این تو این جان من شوق چشمان من عاشق ها میکشی زیبای من
♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شدم روانه رضا بهرام

نوشته دانلود آهنگ رضا بهرام گل عشق اولین بار در دانلود آهنگ جدید - تابا موزیک. پدیدار شد.
منبع: تابا موزیک



دانلود آهنگ رضا بهرام گل عشق متن و کیفیت عالی - آپ موزیک
دانلود آهنگ رضا بهرام گل عشق متن و کیفیت عالی همینک شنونده ترانه جدید رضا بهرام بنام گل عشق از تو باشید از رسانه آپ موزیک.
دانلود آهنگ رضا بهرام به نام گل عشق - دانلود آهنگ جدید
دانلود آهنگ رضا بهرام گل عشق متن و کیفیت عالی همینک شنونده ترانه جدید رضا بهرام بنام گل عشق از تو باشید از رسانه آپ موزیک.
دانلود آهنگ رضا بهرام به نام گل عشق - رز موزیک
دانلود آهنگ رضا بهرام گل عشق متن و کیفیت عالی همینک شنونده ترانه جدید رضا بهرام بنام گل عشق از تو باشید از رسانه آپ موزیک.
دانلود آهنگ رضا بهرام گل عشق - به موزیک
دانلود آهنگ رضا بهرام گل عشق متن و کیفیت عالی همینک شنونده ترانه جدید رضا بهرام بنام گل عشق از تو باشید از رسانه آپ موزیک.
دانلود آهنگ رضا بهرام گل عشق 320 و 128 متن - تابا موزیک
دانلود آهنگ رضا بهرام گل عشق متن و کیفیت عالی همینک شنونده ترانه جدید رضا بهرام بنام گل عشق از تو باشید از رسانه آپ موزیک.
دانلود آهنگ رضا بهرام با نام گل عشق - نسل موزیک
دانلود آهنگ رضا بهرام گل عشق متن و کیفیت عالی همینک شنونده ترانه جدید رضا بهرام بنام گل عشق از تو باشید از رسانه آپ موزیک.
دانلود آهنگ رضا بهرام گل عشق (با بهترین کیفیت MP3)• موزیکفا
دانلود آهنگ رضا بهرام گل عشق متن و کیفیت عالی همینک شنونده ترانه جدید رضا بهرام بنام گل عشق از تو باشید از رسانه آپ موزیک.
دانلود آهنگ رضا بهرام گل عشق
دانلود آهنگ رضا بهرام گل عشق متن و کیفیت عالی همینک شنونده ترانه جدید رضا بهرام بنام گل عشق از تو باشید از رسانه آپ موزیک.
دانلود آهنگ رضا بهرام گل عشق در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شم ...
دانلود آهنگ رضا بهرام گل عشق متن و کیفیت عالی همینک شنونده ترانه جدید رضا بهرام بنام گل عشق از تو باشید از رسانه آپ موزیک.
دانلود آهنگ رضا بهرام به نام گل عشق - بیرموزیک , دانلود آهنگ جدید ...
دانلود آهنگ رضا بهرام گل عشق متن و کیفیت عالی همینک شنونده ترانه جدید رضا بهرام بنام گل عشق از تو باشید از رسانه آپ موزیک.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟